Starka energier och drivkraft

Den här hösten har verkligen startat med besked. Det var länge sedan jag både återvänt till det förflutna och samtidigt öppnat upp för något helt nytt. Släppt taget om det gamla.

En ny väg visar sig och även om den känns osäker och otydlig har jag tagit nya steg in på den. Vi har också haft viktiga planeter i retrograd vilket även skapat möjligheter att verkligen släppa taget om gamla begränsningar.

Kroppen har värkt och nya utmaningar har hela tiden knackat på dörren. Trots allt har jag tagit det goda råd jag fick till mig. Att vila närjag kan. Snart går det alltså blicka framåt och jag är så djupt tacksam för de möten jag fått ta del av i dessa två dagar.

Tänk vilken drivkraft och vilja det finns att vilja förändra och en än gång tar jag klivet in i historien, mänskliga rättigheter och religion. All den kunskap som jag tillägnat mig ska nu förhoppningsvis få utlopp i nya projekt. Projekt kopplade till mitt yrkesliv.

Än en gång andas jag in och tackar för alla de fina möten jag haft och alla de nya som kommer. Det blev verkligen inte som jag tänkt, men det blir nog väldigt bra ändå där i slutändan.

❤️🙏

Lämna en kommentar